経営管理講座

102 修正 20190619 blue back

特定准教授 :Spring H. Han

「サービス&ホスピタリティ」プログラム
「KC-CDO」コース

【専門分野】
サービスマーケティング、ホスピタリティマネジメント

【経歴】 2000年 成均館大学校 経済大学卒業(B.S.)、2010年 京畿大学校 観光専門大学院修了(Ph.D.in Tourism)、2010年 ミシガン州立大学Postdoctoral fellowship
【主要論文・著作】 Hyunjeong “Spring” Han and Rohit Verma (2014). Why Attend Tradeshows? A Comparison of Exhibitor and Attendee’s Preferences. Cornell Hospitality Quarterly 55(3), 1-13. Shawn Mankad, Hyunjeong“Spring” Han, Joel Goh and Nagesh Gavirneni (2016). Understanding Online Hotel Reviews through Automated Text Analysis. Service Science 8(2), 124-138. etc. Awards:Industry Relevance Award 2017, Cornell University, Best Paper Award for the Year 2012, Cornell Hospitality Quarterly, etc.
【メッセージ】 Aim High Dream Big

 

 

Contact Us

京都大学大学院経営管理教育部
経営管理大学院掛

 〒606-8501
 京都市左京区吉田本町

TEL: 075-753-3410
FAX: 075-753-3529

E-mail:
keieikyomu@mail2.adm.kyoto-u.ac.jp